A „Természetesen Veled” podcast legújabb epizódjában arról beszélgetünk, milyen szerepe volt a közösségi média tudatos fejlesztésének és a felvételi kampányok kreatív stratégiájának abban, hogy a Soproni Egyetem elnyerte az „Év Egyeteme” címet a „Sikeres felvételi kampányok” kategóriában.
Vendégeink: Horváth Kata kommunikációs munkatárs és Dr. Pirger Tamás adjunktus.
Kapcsolódó elérhetőségek
Kapcsolódó tartalmak
- A Soproni Egyetemmel egyeztetett a mesterséges intelligenciáért felelős kormánybiztos
- Három éve bűvöli el nyaranta a Soproni Egyetem polgárait a Palotaszínház
- A Soproni Egyetem is csatlakozott a Tanítsunk Magyarországért Programhoz
- Képzők képzése: a Soproni Egyetemen indult el a földmegfigyelés új korszaka
- Elkezdődött a bALEKhét a Soproni Egyetemen
- Szenzációs TikTok-videóval robbant be a IV. Soproni Egyetemi Nap
- Új kutatói generáció kezd munkába Sopronban- elstartolt az EKÖP ösztöndíjprogram a Soproni Egyetemen
- Magas állami kitüntetést vehetett át a Soproni Egyetem oktatója
- A Soproni Egyetem élen jár az AI felsőoktatásba való integrálásában
- II. Hagyománytörténeti Konferencia Selmecbányán