A „Természetesen Veled” podcast legújabb epizódjában arról beszélgetünk, milyen szerepe volt a közösségi média tudatos fejlesztésének és a felvételi kampányok kreatív stratégiájának abban, hogy a Soproni Egyetem elnyerte az „Év Egyeteme” címet a „Sikeres felvételi kampányok” kategóriában.
Vendégeink: Horváth Kata kommunikációs munkatárs és Dr. Pirger Tamás adjunktus.
Kapcsolódó elérhetőségek
Kapcsolódó tartalmak
- A Soproni Egyetemről Kínába – ifjú mérnökhallgatók élménybeszámoló sorozata
- Erdővédelem és éghajlatváltozás
- Érik a málna a fák alatt– agrárerdészeti innováció a Soproni Egyetem és a MATE együttműködésében
- Elérhető a Soproni Egyetem eseményeinek képes krónikája
- Ahol az erdő és a zene összefonódik – Rektori köszöntő a „Muzsikál az erdő” rendezvényen
- Nyelvtudással a nagyvilágban – kampány a nyelvtudás népszerűsítéséért
- Újra a nemzetközi fenntarthatóság élvonalában a Soproni Egyetem –fontos tudásmegosztás Nizzában
- Soproni PhD-hallgató lett a szudáni doktoranduszok DOSZ-nagykövete Magyarországon
- Bárki lehet „lidércvadász”! – a Soproni Egyetem az űrkutatás szolgálatában
- Elindult a Nemzetközi Színházi Műhely Sopronban