
Bormarketing bemutatót tartottak a közelmúltban a Soproni Egyetemen a Közgazdaságtudományi Klub szervezésében, Dr. Resperger Richárd vezetésével. Az előadók Dr. Sipos Balázs Tihamér és Dr. Konkoly Mihály voltak, mindketten a bormarketing szakértői. Moderálta, Dr. habil. Szabó Zoltán. A rendezvényt Prof. Dr. Széles Zsuszanna, a Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar dékánja nyitotta meg köszöntő beszédével.
Az előadás a bormarketinggel kapcsolatos különböző témákat érintette, beleértve a piaci trendeket, a márkaépítési stratégiákat és a fogyasztói magatartást. Az előadók megosztották meglátásaikat, tapasztalataikat a borászatban, értékes információkkal szolgálva a hallgatóknak.
Az előadások után direkt kérdéseket tehettek fel a hallgatók és kóstolhattak különböző típusú badacsonyi borokat. Remek alkalom volt ez arra, hogy az előadáson megszerzett tudást kamatoztassák, és többet megtudjanak a piacon elérhető különböző borfajtákról.
Összességében elmondható, hogy a bormarketing bemutató sikeres volt, értékes betekintést nyerve a hallgatókba a borágazatba és annak marketingstratégiáiba. Kiváló esemény volt számukra, hogy a terület szakértőitől tanuljanak, és gyakorlati ismereteket szerezzenek, amelyeket későbbi pályafutásukban is alkalmazni tudnak.
Kapcsolódó elérhetőségek
Kapcsolódó tartalmak
- Tanulj mesterképzésen a Soproni Egyetemen
- Újjászülethet a hazai bogyós gyümölcstermesztés – összefogással a jövőért a Soproni Egyetemmel
- Néma főhajtással emlékeztek 1956 hőseire a Soproni Egyetemen
- Új kezdet és nemzetközi kapcsolódások – Freshmen’s Day a Soproni Egyetemen
- Meghívó az 1956-os ünnepi megemlékezésre
- Új távlatokat nyitott a Soproni Egyetem a nemzetközi design együttműködésben
- Zöld innovációk és kutatási partnerség: a Soproni Egyetem rektorhelyettese Finnországban tárgyalt
- Csodás-e a Škoda? –beszélgetés a designról a Soproni Egyetemen
- Európai színvonalú oktatási tér a Soproni Egyetemen – Egyéves lett az EduKaland Stúdió
- A Soproni Egyetem egységes szabályrendszert vezet be a mesterséges intelligencia használatára